<$BlogRSDURL$>

Friday, January 06, 2006

# 104 上 
今朝返工搭104 過海, 一上就有位坐.

冇耐有位亞哥(廿零未夠三十)坐我隔離:
卡其色樽領冷衫, 暗紅色頸巾, 復古牛仔褲, 個性啡皮靴, 灰色暗條子中褸, 頭髮恤成一種有秩序既亂, 粗黑框設計師型眼鏡, 面有D面油, 仲噴上左迷人既古龍(農,濃?)水. 古龍水味再加上佢件中褸散出微微既嗅(臭?)丸味, 充分表達出SevenCool Look* 既神髓.

我先上車先坐低, 佢坐我隔離, 一坐底就猛晌個褸袋搵野. 但係佢搵得唔係咁如意, 佢認為我坐住左佢件褸. 佢拉扯幾下之後, 我都不為所動, 開始發出一個入聲既"唧"音 + 一雙冇怒氣既怒眼. 後來過左海隧之後, 佢發現原來只係佢自己坐住件褸, 於是即刻提臀抽出衫尾, 拎出佢心愛既iPod Shuffle.

晌呢個時候, 我落車了, 唔知第日返工會唔會見到佢呢?

*SevenCool Look 中譯為 柒菇碌