<$BlogRSDURL$>

Monday, June 13, 2005

# 【柒之章前傳之少年激鬥篇】 


原兄

我當然明白好多野係一線之差, 分別只係先同後既次序. 第一個柒既人就係型, 第二個就係柒碌架喇. 好似黃子華台上手舞足蹈柒得夠型, 而張達明當然係柒啦. 你咁標榜狗耳既柒無古人, 對我真係一種抬舉喇. 話說回頭, 其實柒只係心魔, 香港好多靚女都已經戰勝心魔架喇. 你睇下老尖老銅d 靚女, 拖住果件幾柒!?

對於兄台既意見, 我覺得:

1.推介網站係咁架啦, 你click 入去先知有乜尻野表達嘛, 我推介咪已經係一種表達囉, 我唔推介又係一種表達喎, 好似我有一日見到一個咁撚樣既blog: http://streetjack.blogspot.com/2005_06_01_streetjack_archive.html 唔通我又要推介咩.

2.橙色係公廁既曙光, 象徵住狗耳對你地呢班黎賴尿拉屎痾屁既人既關懷. 好似你去元洲街公廁痾尿, 陽光透過窗射濕你姑姑咁溫暖.
 
3.唔岩跣我又用橙色丫.
 
4.人類既說話之中往往正係掩飾心中所想, 特別係一d 岸尻尻既念頭呀, 又或者笨撚柒既過去. 狗既智慧大約等於人類兩歲, 簡單但係唔會掩飾. 狗耳正正係一個渠道將人話多舊餘既地方拎走, 正正好似用notepad 寫html 咁, 每個都係有用.
 
5.原兄見怪, 其實介面乃係由Blogger.com設計, 何某設計既亦只係一個版面. 不過既然原兄係狗耳尊貴既寫手之一, 小弟試下盡量與Blogger.com反映一下!
 
6.Comment你屌得岩, 意見係要接受, 我一定會改. 咁多樣係呢樣屌得最岩, 你真係屌得好岩, 如果唔係你屌左五點唔岩, 我都唔會咁清楚咁睇到你呢個咁岩既屌, 亞原, 多謝你!

其實何某見到原兄將心中既不快好似爆漿牛丸咁射晒出黎(不過閣下自稱仲有貨), 實在係感到好高興, 原兄既大方同豪情表露無遺, 同一d 好撚浪既人, 日日晌我耳仔講完就算好唔同. 希望狗耳可以繼續做到大家尻up, 互屌既平台, 各位長命百歲!