<$BlogRSDURL$>

Sunday, June 12, 2005

# 【If You Never Know Truth】 
  
  I feel the weight of the world on my shoulder 

 最近甚少去街,可能同工作量增加有關,往後日子,我要再重新適應另一部門的工作,從頭開始的感覺並不好受,希望盡快捱過,又是另一片天空。 

 昨晚上網見有人Post 「Supreme Tee」 group order,我又八八卦卦走左入去望下,以為執輸行頭慘過敗家、一睇之下,我屌!又托高哂D水位!家下D水貨佬真係無良,百幾二百蚊件,推高到成五六百蚊,之不過又要有人幫襯先抵死!咦!可能我都幫襯過喎!!!!!!!!!Supreme Box Tee..hahaha. 

 前排同班老友記飯聚,望到條Dickies,軍綠色,斜布料,價錢略貴,但係質料一流,粗著返工,去街自用,一樣咁抵!最後係無入手!因為......!  

 有朋友問:亞原,做乜唔聽日文歌!? 
 我答:我唔識日文!唔係太鍾意囉! 
 他又反問:咁你又買日本出產既鞋!? 
 我又答:鬼叫得佢有,出面無咩! 
 他再問:你唔係好鍾意踩日本野架咩!?做乜著佢地D鞋? 
 我再答:無理由因為呢D原因而抹殺佢一D有價值既野丫嘛! 
 他點點頭:原來你看AV的原因也是.... 
 
 問自己最愛那張Hip Hop專輯,我數不出來,因為實在太多了,所以我選了以下十張:

1.Run D.M.C. - Run-DMC
2.Beastie Boys - Hello Nasty
3.Tupac - Me Against The World
4.Eminem - The Marshall Mathers LP
5.Dr. Dre - The Chronic
6.Notorious B.I.G. - Ready to Die
7.Ice Cube - AmeriKKKa's Most Wanted
8.Wu-Tang Clan - Enter the Wu-Tang: 36 Chambers
9.Naughty By Nature - Greatest Hits: Naughty's Nicest
10.Mobb Deep - The Infamous