<$BlogRSDURL$>

Sunday, June 12, 2005

# 【柒之章:第一回】 
致:何濟公

 江湖傳聞:狗耳柒 - 狗柒耳 - 柒狗耳 - 真柒 - 勁柒 - 好撚柒

 自從狗耳人氣驟降之後﹝丫!未升過﹞,留言訪客數目亦與日減少 ,歸根究底問題仍在於一個字:柒!莫論眾人文篇與訪客興趣成正比與否,先來探討一下狗耳介面顏色,亦已令人為之卻步!深知何濟公為人與眾不同,尋花問柳,風格另類,但君需知柒與另類只差一線,昐何君能從柒與另類之中找出平衡,方能改善此根本問題,借用《食神》幾句對白:「就好似三級片既女星都要隆胸o黎取悅觀眾,試問望住各下呢副尊容,又點食得落..........」。 

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =


 拿!亞何生,即係唔係話你錯,之但係你又係有責任,唔該你o拿o拿臨搞掂D顏色!因為真係好柒:
 1.尤其係側邊果渣:乜鬼推介網站,一PAT野咁,完全凸出唔到你想表達既野!

 2.狗耳題目既顏色,唔該你唔好用橙色,好老土,D字體又無修飾過,求鳩其就擺出黎,你有無尊重過我地?你當呢度係公廁呀?行過又滴兩滴,鍾意又唔沖水呀?
 
 3.你個Radio係好,但係個顏色配搭勁差,唔明點解要用白色,因為個blog已經用左隻咁既綠色,雖然我知道呢隻綠係無咩顏色可以襯到,但係你都唔可以咁鳩求其揀隻白色架嘛,你明知襯唔到,做乜仲要用綠色!?你講丫,你講呀!我叫你講呀!
 
 4.有無發現當我地寫既題目太長,佢會自動咁彈左落下一行?就好似
http://streetjack.blogspot.com/2005_06_01_streetjack_archive.html
 你睇下呢條Link,人地幾有心機去寫,顏色配搭雖然未叫係一流,但係總比狗耳清晰,但當佢一搬過去狗耳就變成咁:
http://dog-ear.blogspot.com/2005_06_01_dog-ear_archive.html
 你睇下又似乜野?完全係浪費哂人地一翻心機,將原本美好既一面俾狗耳徹底咁扭曲哂!
 
 5.介面問題,好唔掂,十分滿分,分都廢事俾,哂我力!又唔夠整齊,望落去好亂,散到一地都係咁款,完全都無果種凝聚力,人地望落去仲以為去左亂葬崗。有時我打緊篇文,仲覺得到左和合石添!
 
 6.Comment問題,浪人尋晚同我講留左comment,人地唔講,我都睇唔到,隻字仲細個粒塵,睇唔到,仲以為自己果日食左好多豆鼓,你知唔知忽略左comment係好大件事,有意見先會有進步架嘛,睇唔到意見,即係無得進步啦,即係原地踏步喇,跟住就退步,之後狗耳就摺埋收工,拉闡,放狗!

 老老實實,其實問題就仲有好多,但經我地眾人商議;亞原,浪人............etc,都話俾個機會你,盡快搞掂好呢壇野,俾隻好牌你上,就唔好嗌碰!睇完篇野,唔好得個知字,要去做,用行動話俾人聽,你何濟公唔係何柒公!明唔明呀?