<$BlogRSDURL$>

Friday, March 31, 2006

# 輕先~~ 
Image hosting by Photobucket

我少時候最愛既幪面超人遇上怪人時, 會大叫一聲"輕先?" (日語 HenShin 意即變身), 然後打個大筋斗上十幾樓咁高, 好Q有型! 要扮超人, 頸巾同風車腰帶係不可或缺既道具.

家下D減肥腰帶十足十輕先腰帶, 如果女士們都可以戴上腰帶,大叫一聲"輕先"(口音不正可叫"輕身") 之後就減到肥, 咁呢舊錢就真係賺梗喇!

輕先輕先, 輕左就係神仙!

上網搵到好多輕先資料:
減肥公司可以學下呢個廣告
1,2,3 號一齊輕先!!
香港人比較認識的Black輕先

"輕先"在Wikipedia 的解釋

# 摘自蘋果日報 - 袁 婆 婆 走 了 -- 李碧華 
袁 竹 林 婆 婆 ( 1922~2006 ) 三 月 二 十 九 日 晨 七 時 五 十 五 分 走 了 , 享 年 八 十 四 歲 。
她 這 一 去 , 日 軍 侵 華 期 間 受 盡 折 磨 的 「 慰 安 婦 」 活 證 人 , 又 少 一 員 | | 事 實 倖 存 的 老 婆 婆 亦 一 一 老 死 , 向 戰 爭 暴 行 提 出 控 訴 求 個 公 道 的 力 量 亦 一 天 一 天 薄 弱 了 。 幸 好 我 可 以 為 她 們 留 下 一 本 書 。 《 煙 花 三 月 》 中 記 述 了 中 國 二 十 萬 「 慰 安 婦 」 中 的 一 位 。 袁 婆 婆 一 生 坎 坷 苦 難 , 受 污 辱 , 挨 批 鬥 , 還 進 過 精 神 病 院 , 身 體 有 病 , 心 理 扭 曲 , 她 強 撐 到 今 時 今 日 , 並 且 圓 了 一 生 最 大 心 願 , 與 在 北 大 荒 失 散 了 三 十 八 年 的 勞 改 犯 愛 人 廖 奎 伯 伯 重 逢 , 相 聚 三 天 , 之 後 天 各 一 方 。 但 經 濟 困 難 解 決 了 , 武 漢 的 房 子 拆 掉 , 養 女 小 毛 ( 六 十 了 ) 接 到 廣 東 照 應 。 她 腦 溢 血 昏 迷 , 送 院 急 救 , 終 大 去 。

家 人 都 在 身 邊 , 簡 單 喪 禮 即 時 舉 行 , 下 午 已 火 化 。 小 毛 會 遵 遺 願 , 把 骨 灰 送 回 武 漢 天 主 堂 處 置 。
袁 婆 婆 人 緣 差 情 緣 薄 , 但 比 起 其 他 更 悲 慘 的 老 人 , 她 晚 運 也 算 不 錯 , 且 死 時 沒 什 麼 痛 苦 , 在 混 沌 中 回 歸 混 沌 , 結 束 了 錯 投 的 人 生 … …
祝 她 一 路 好 走 , 平 安 。 忘 掉 今 生 恩 怨 情 仇 , 一 切 解 脫 了 。

李碧華

Monday, March 27, 2006

# Something 
Image hosting by Photobucket

Something in the way she moves
Attracts me like no other lover
Something in the way she woos me

I don't want to leave her now
You know I believe her now

Somewhere in her smile she knows
That I don't need no other lover
Something in her style that shows me

Don't want to leave her now
You know I believe her now

You're asking me will my love grow
I don't know, I don't know
You stick around now it may show
I don't know, I don't know

Something in the way she knows
And all I have to do is think of her
Something in the things she shows me

Don't want to leave her now
You know I believe her now

Image hosting by Photobucket

一首俾Frank Sinatra 形容為近五十年最好既情歌, 收錄於Beatles 最後一隻錄音既大碟Abbey Road. 當時George Harrison 將會去到個人事業高峰點(70年代初), 但唔知係咪天生唔係一個搶風頭既人, 就算事業, 音樂創作最高峰時都係麻煩不斷... 婚姻失敗, 捐款事件, 抄歌事件等...

另外, 當時Harrison 同 Ringo Starr 都迷上拍影片, 我地可以睇下:

http://video.google.com/videoplay?docid=-3857944816165265731&q=beatles

Friday, March 24, 2006

# 貼堂剪報: 犬羊報 
太陽報奇文共賞:《毛澤東看今朝》反共民主派教壞徐步高

http://the-sun.orisun.com/channels/news/20060324/

24/03/2006
文: 劉楚漢

一九一七年,我的讀書筆記有云:「伊古以來,一治即有一亂,吾人?厭亂而望治,殊不知亂亦歷史生活之一過程,自亦有實際生活之價值。」我還說:「吾人攬史時,?讚嘆戰國之時,劉項相爭之時,漢武與匈奴競爭之時,三國競爭之時,事態百變,人才輩出,令人喜歡讀。至若承平之代,則殊厭棄之。非好亂也,安逸寧靜之境,不能長處,非人生之所堪,而變化倏忽,乃人性之所喜。」

香港是盛世還是亂世?
讀書如此心態,讀報就希望有驚天動地的新聞,希望風雲變幻、雷電交加,不願看甚麼蘋果香蕉。這段時間,我讀香港《東方日報》和《太陽報》,真比羅貫中的《三國演義》還精采,尤其香港新聞版,令人有「香港是盛世還是亂世」之嘆。三警互轟,兩死一傷;後又揭出「奪槍涉驚天行動,電腦揭終極目標,雙面狂魔徐步高圖謀刺殺董建華」。

徐步高這樣一個警察,除涉及梁成恩被槍殺案和銀行巴籍護衛被殺案之外,這回涉及擊斃一警員又槍傷另一警員案;他本人亦屬「多行不義必自斃」,罪行纍纍。據說這回是為搶槍準備演出一幕「荊軻刺秦王」,刺殺全國政協副主席董建華,其計畫令人吃驚亦令人髮指,是不可容忍的。

我一向提倡「反面教員的作用」,如今香港特區政府就可將徐步高作為反面教員,其犯罪情況就是反面教材,要全港大中學生廣泛討論一個問題:「徐步高為何走上犯罪道路?」這樣,青年學生知所警惕,就不會重蹈覆轍。

徐步高有一件引起全港市民矚目的事,就是他積極參加前年「七一」大遊行,手捧「民主」二字玻璃框,招搖過市。他狂呼的口號主要是「打倒董建華」,其時董建華是香港行政長官。這句口號是反共民主派政客提出來的,在徐步高這個年輕人腦中生了根;董建華早已辭去行政長官一職,不再管香港事務,但徐步高為何還對他有深仇大恨?有人說他心理有問題或神經有問題,照我看,就是反共民主派教壞了徐步高。

青少年被煽動遊行學壞
香港回歸八年,亂足八年,民主派通過《蘋果日報》等反共報刊,向青少年極力灌輸反共理論,用所謂「民主」思想促使青少年和中央人民政府對抗,要青少年不守本分,每天考慮「上街!上街!上街!」《蘋果日報》每天都作此類煽動,徐步高中毒太深,以致他不務正業,要當民主派先鋒,要刺殺董建華。

這個世界是「善有善報,惡有惡報」,董建華畢竟是「好好先生」,心地還算善良,也就逃過一劫;徐步高則是惡貫滿盈,也就完蛋。

我想,全港市民尤其是家長,從徐步高案件中應該知道今後怎樣教育子弟、怎樣引導子女讀書讀報,大家應看正義的《東方日報》和《太陽報》。


你老味, 咁都俾你抽到水, 抵你俾我貼堂啦!

Monday, March 13, 2006

# 火狐出招.狗耳新皮 
我由1996年IE 3.0免費晌七仔派時開始用IE, 貪佢唔駛錢, 又唔駛去download, 話晒當時download 好Q 慢, 有隻碟楂下手好好多.

終於到到上兩個星期, 我將我既預設瀏覽器變左Firefox1.5. 貪佢咩呢? 都係D 大路野: 慳resource, 分頁瀏覽, 多plugin ... 等.

為配合Firefox, 我決定幫狗耳整過一張新皮, 希望你地都受得到隻色喇.

Tuesday, March 07, 2006

# 每個人心中都有一座斷背山 
斷背灣
斷背灘
斷背河
斷背港
斷背橋
斷背街
斷背里
斷背大道中
斷背廣場
斷背中心
斷背城
斷背臺
斷背豪庭
斷背軒
斷背園
斷背山莊
斷背上村
斷背樓
斷背商業大廈
斷背公園
斷背亭
斷背徑
斷背展
斷背館
斷背爸
斷背sir
斷背鴨
斷背伯
斷背鬼
斷背差
斷背仔

# 我撻左野... 
果日我去七仔買野, 揀左一包時時食同一包蜜瓜奶.
因為冇袋又唔想要膠袋, 諗住一陣袋包奶晌褸袋, 食完包餅先飲奶.

俾左錢出去食餅, 食完發覺原來我包奶由諗果一刻就袋住左冇俾到錢.
感覺好爽呢!

我試過食元祿成功走數唔俾錢, 但係過程勁拗底; 相反今次真係好順暢好自然, 總之之後諗返都覺得好爽!

Friday, March 03, 2006

# HKIFF 
踏入三月, 人人期待復活節假既來臨, 但係film 友就期待她呢 ---- 電影節場刊

先睹為快!
http://www.hkiff.org.hk/

Thursday, March 02, 2006

# 關家計會標語創作比賽: 
冠軍 - 大家庭 小家庭 家計做好最精明
亞軍 - 家庭計劃若周詳 子女多少皆理想
季軍 - 家計早籌謀 生育樂優悠

跟住...抵死落選金句

- 老豆養仔仔養仔 生番一pair咪蝕底
- 依家生夠三個仔晚年唔怕無錢洗
- 你有型 我有型生仔唔好俾佢停
- 兩個根本唔夠腳生夠四個打麻雀

Wednesday, March 01, 2006

# 梵高理財 

今日睇蘋果見到呢段新聞:

梵 高 現 身 太 古 廣 場


銀 行 競 爭 激 烈 , 所 以 每 次 有 新 搞 作 , 都 會 出 盡 法 寶 宣 傳 , 好 似 今 年 慶 祝 來 港 100 周 年 既 荷 蘭 銀 行 , 佢 地 第 四 間 「 梵 高 理 財 」 中 心 尋 日 ? 太 古 廣 場 開 張 , 於 是 租 左 太 古 廣 場 地 下 開 Party 慶 祝 , 請 埋 金 管 局 蔡 耀 君 等 人 主 禮 , 仲 專 登 搵 左 個 「 老 外 」 扮 已 故 名 畫 家 梵 高 ( Van Gogh ) ( 圖 一 ) , 「 梵 高 」 又 即 時 送 左 幅 人 像 素 描 畀 一 眾 主 禮 嘉 賓 , ? 得 大 家 不 知 幾 開 心 。

唔好玩啦, 梵高一生連畫都賣唔出, 係真真正正既窮到死, 又點樣理財呀老友! 搞宣傳都諗下先啦, 你話記念一下貴國既偉人咪算囉, 使乜改埋D 咁戇居既名丫.