<$BlogRSDURL$>

Thursday, July 07, 2005

# 回: 回何公 
我唔係誅你
我一向明白浪兄喜歡以純技術性討論事件(溝女有d 例外) 亦知道浪兄你大海無量. 只係殤台炒癲狗一事令我火氣上揚, 又眼見好多人不明所以(當然唔係你), 還稱陶財子繼續開咪乃係言論自由既標誌, 所以心急如焚, 好似有萬般鬱結在心中. 而剛岩先我又同你講開呢個話題, 所以借浪兄你名一用 (或曰:過左浪兄你一棟)

方才亞視一電視劇, 劇中人物正在苦練小念頭, 令我猛然想起過左浪兄你一楝之後其中一個慘烈既潛在後果. 真係有乜得罪有怪莫怪, 只怪近日不快事太多, 令人容易魯莽衝動.

但係post左就唔會改, 還望浪兄唔介意食一隻死貓同我黎一野雙鬼拍門罷啦.