<$BlogRSDURL$>

Friday, May 06, 2005

# Eric who? 艾力克是啥? 

Eric Clapton 被稱為結他之神,在我黎講簡直荒天下之大謬,排隊都未輪到佢,証明商業炒作既力量係幾咁大.

我對早期既Clapton(單飛之前,概括講係70年之前)係冇乜意見,作為一個Bluesman, 一個結他手既表現可以算係出色同幾有格. 但係Solo Career之後只會覺得佢冇乜創意,食老本,更加唔好講80年代之後果種高度商業味.

佢既作曲能力,絕對唔可以叫做高,生涯幾首重要名曲 After Midnight, Crossroad, I Shot the Sheriff 都唔係自己作品. 你可能會話,個個bluesman,結他佬都玩covering啦,有乜咁奇. 但最慘係佢玩得冇里味道,冇創意: 聽完佢狎玩我最鍾意既Little Wing之後,我差d喊左出黎;製作精緻既I Shot the Sheriff同原作竟然可以玩到一模一樣(咁都得!?),但係Marley把聲換左佢係真係悶到釣魚;睇佢演唱會,果d 好q夾硬要玩既solo,我剩係覺得好肉酸,仲肉酸過Danny Summer扮Jazzy! 唔明點解咁多人陪佢癲.

以前同過一個老外傾開結他之神, 佢講左一句係好o岩聽: "He got skillz, he plays guitar well, but his stuff didn't touch me at all."